Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana - Massa (Tuscany)

$$$$|Pokaż na mapieMassa (Tuscany), Włochy|
Wybierz datę
Wyjazd
Pokoje i Goście2 Gości, 1 Pokój
Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana - Massa (Tuscany)
$$$$
Przegląd

Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana oferuje zakwaterowanie z 6 pokojami w odleglości 2 km od Schron przeciwlotniczy. Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana oferuje park wodny, miejsce na piknik i pole golfowe.

Lokalizacja

3 km dzieli obiekt od centrum Massa (Tuscany). Droga do Zamek Aghinolfi zajmuje około 15 minut.

Do willi można dojechać samochodem w ciągu 59 minut z lotniska Piza.

Pokoje

W łazienkach przewidziano oddzielną toaletę i prysznic.

Jedzenie

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje EUR 7 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Na miejscu i w okolicy oferowane są liczne atrakcje, takie jak windsurfing, nurkowanie i piesza turystyka.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-20:00
od 09:00-11:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Nie zapewniamy dostępu do internetu
Inne informacje
Śniadanie
Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje EUR 7 za dobę hotelową od osoby.
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma dodatkowych łóżek.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:6
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Pole golfowe
  • Wędkowanie

Usługi

• Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów
  • Pierwszy drink za darmo

Opinie o Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana

8.4 /10
Świetnie44 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
  • Dobrze
    6.8

Bardzo podobało mi się, że w tej wakacyjnej posiadłości była dostępna restauracja serwująca typowe potrawy z Toskanii. Byłem miło zaskoczony, że nie musiałem opuszczać obiektu, aby delektować się lokalnym jedzeniem. Menu było bogate i smakowało wyśmienicie. To było naprawdę wygodne i uczuciowe doświadczenie - czułem się jak w sercu Toskanii, każdy posiłek był prawdziwą ucztą.

Jedynym problemem, który napotkałem, było trudności w dojeździe do obiektu. Ostatnie 1,6 km drogi były dosyć niskie i mogły sprawiać problemy dla samochodów z niskim zawieszeniem.

Guido Polska,
    8.8

Ojej, to miejsce to jest mega! Widoki, jak z bajki, a domki takie słodkie i urokliwe. Oczywiście pachną trochę skansenowo i mają te pajęczyny na suficie, ale to dodaje im klimatu! No i tam cisza i spokój, otoczka przyrody, to jest naprawdę super! Ale trzeba być przygotowanym na te psy, które chcą być non-stop w towarzystwie i konie. Ale no, to jest tylko drobiazg w porównaniu do całej reszty. A pan właściciel to REWELACJA, czekał na nas do późna, a potem jeszcze nam piwo uratował. Mega serwis! Ogólnie jestem zachwycona tym miejscem, to był naprawdę ekstra pobyt!

Katarzyna Polska,
    9.2

Podczas naszego pobytu w Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana mieliśmy okazję doświadczyć niesamowitego zaangażowania właściciela. Wiedziałeś, że musieliśmy zatrzymać się późno wieczorem z powodu wypadku na trasie, i czekał na nas aż do godziny 23:00. Jego pomoc w postaci dostarczenia nam piwa była również bardzo doceniana. Miejsce samo w sobie ma piękny klimat typowej górskiej chaty, z ogromnym kominkiem na dole i dużymi, rustykalnymi stołami. Nasz pokój miał wygodne podwójne łóżka, a na dole znajdowały się dwie łazienki i kuchnia, w której czuć było nostalgiczny wystrój sprzed lat. Ale to, co nas najbardziej zachwyciło, to piękne widoki, które można było podziwiać po wejściu na górę, zaledwie 20 minut drogi.

Anna Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.2

Bardzo dobrze się bawiliśmy z przyjaciółmi w Masy Toskanii. Zwiedzanie Spazio 2000 i Centro Sub Alto Tirreno było naprawdę fajnym przeżyciem. Można to polecić, jeśli planuje się aktywności na świeżym powietrzu.

Wszystko było super, nie ma żadnych uwag.

Eugeniusz Polska,
    8.8

Niesamowite doświadczenie w Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana. Mieliśmy niesamowitą przygodę podczas naszego pobytu w Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana. Właściciel był niezwykle zaangażowany i czekał na nas nawet do późna w nocy, kiedy mieliśmy problemy na drodze. Jego gościnność i pomoc są nieocenione. Chaty, w których mieszkaliśmy, miały autentyczną atmosferę górską, a kominek na dole zapewniał ciepło i przytulność. Pokój był przestronny i wygodny, z trzema podwójnymi łóżkami - doskonałym rozwiązaniem dla większej grupy. dwie łazienki i kuchnia były świetnie wyposażone i miały śliczny wystrój z lat ubiegłych. Ale to widoki, które oglądaliśmy po wejściu na górę, były naprawdę niezapomniane. Spędziliśmy tam tylko 20 minut, ale zakochałem się w pięknie natury.

Nie ma o czym mówić. 😊

Natalia Polska,
    9.6

Miejsce to było idealne dla osób poszukujących spokoju i ciszy. Domy były ciche i odosobnione, co pozwoliło nam na prawdziwe zanurzenie się w naturze. Podobała nam się bliskość przyrody i piękne widoki z góry. Właściciel był również zaangażowany i pomocny.

Tadeusz Polska,
  • Dobrze
    6.6

Właściciel był bardzo pomocny i czekał na nas do późna. Piękne widoki i rustykalny wystrój. Smaczne jedzenie.

Zapach i pajęczyny w domkach, hałaśliwi sąsiedzi, niemiłe komentarze gospodarza na temat Polaków.

Andrzej Polska,
    9.8

Położenie i wspaniałe widoki, właściciel bardzo zaangażowany, pomocny. Wystrój przytulny i tradycyjny, szczególnie kominek przyciągnął moją uwagę. Pokój przestronny, miałyśmy dużo miejsca. Polecam to miejsce dla osób ceniących naturę i tradycję. 😊

Igor Polska,
    9.4

Dobrze się bawiliśmy z przyjaciółmi podczas pobytu w Centrum Trekking A Cavallo Monte Brugiana w Toskanii. Spazio 2000 i Centro Sub Alto Tirreno to warte odwiedzenia miejsca. Ciekawe doświadczenie zapewniały aktywności takie jak jazda konna czy golf. Świetne miejsce na wypad ze znajomymi.

Wszystko było super, niczego nam nie brakowało.

Janina Polska,
    9.0

Piękne scenerie i kominek w górskiej chacie tworzą niezapomnianą atmosferę. Właściciel był bardzo pomocny, czekając na nas do późnych godzin i uratował nas piwem. Miło spędzony czas w bliskości natury. Polecam pobyt w Centro Trekking A Cavallo Monte Brugiana.

Wojciech Polska,
    8.0

Oto moje pozytywne wrażenia z pobytu w tym hotelu. Wartość, jaką otrzymałem za swoje pieniądze była naprawdę dobra. Pokój był przytulny i miły. Lokalizacja hotelu była idealna dla miłośników przyrody, ciszy i spokoju. Personel był bardzo uprzejmy i pomocny.

Jedyną rzeczą, która mogłaby usprawnić śniadanie, byłoby urozmaicenie menu śniadaniowego.

Stanisław Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.6

Od początku, kiedy dowiedziałem się o tym miejscu, byłem tym zaintrygowany. Okazało się być ukrytym skarbem, który zapewniał nam spokój i ciszę. Mieliśmy swój własny domek z unikalnym klimatem, chociaż muszę przyznać, że zapach był mocno skansenowy, a pajęczyny na suficie były niezapomniane. Jednakże, bliskość natury i spokój były niezaprzeczalnymi atutami tego miejsca.

Poranny posiłek mógłby być lepszy, może z większym wyborem.